sobota, 30 sierpnia 2014

Lalunia Agatki....

Witajcie...jakoś ostatnio brak mi czasu....na dodatek przeżywam stres bo moja córka idzie do przedszkola, ma 3 latka:) chyba jeszcze nie wspominałam, że jestem mamą trzyletniej łobuziary Nadii, której wszędzie pełno:) mam nadzieje, że jakoś to będzie....po za tym wena twórcza jakoś mnie opuściła, chyba przez przygody z dentystami...od których ostatnio nie mogę się uwolnić....ale jeszcze dwie wizyty i spokój na jakiś czas...:) no jakoś źle toleruje tych lekarzy:) ale dosyć marudzenia, oto lalunia na roczek dla kolejnej księżniczki Agatki:)




Zdjęcia nie są pierwsza klasa ale uczę się, no przynajmniej się staram...Powiem Wam, że myślałam iż to całe blogowanie to nic trudnego...trochę się myliłam:) ale jakoś idzie:)

Pozdrawiam serdecznie, życzę udanej soboty:) papatki


2 komentarze: